Trolljägarna

Den 28/10-2014 spelade jag in ett avsnitt av trolljägarna med Robert Aschberg.

Det avsnittet sänds nu på tisdag den 4/3 21:00 på TV3. Det går redan nu att se avsnittet på TV3 play om man så önskar.

Jag valde att delta för att jag vill lyfta fram och belysa dom problemet som finns i samhället idag. Att människor som är politiskt engagerade får utstå hot är fel.

Hot och våld är fel väg, man måste kunna känna sig trygg med att yttra sin åsikt.

Titta gärna på tisdag!

IMG_8773

IMG_8770

Tidigare reportage:

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/svtuppland/muf-politiker-utsatt-for-rasistiska-pahopp

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=114&artikel=5751748

http://www.direktpress.se/sv/uppsalatidningen/Arkiv/Artiklar/2014/01/fewfwe/

3 thoughts on “Trolljägarna

  1. Jag såg nyss dig reportaget om dig på trolljägarna och vill bara ge enormt med cred till dig! Du verkar vara en riktigt stark kille, sluta aldrig engagera dig politisk, för du verkar grym på det du göt! Och jag hopppas du aldrig får utstå något sånt igen, för det förtjänar ingen. Det gjorde riktigt ont i mig när jag hörde kommentarerna och det är fruktansvärt. Lägg aldrig ner din politik för att någon annan säger det, och stanna i Sverige! ❤️

  2. Idioter finns det gott om och tyvärr är det dem som oftast lägger tid på att framföra sina åsikter. Önskar att människor som lägger så mycket energi på hat kunde lägga sin energi på något mer funktionellt i samhället istället. Tänk bara på all kraft de bär på, tänk om de kunde välja ett positivt synsätt istället och skapa något för alla istället för att bara förstöra 😦
    Man får lov att tycka olika men INGEN ska behöva utså hot och elakheter!

    Såg nyss programet på 3Play, vill bara säga att du har fantastiskt vackra ögon!!! 🙂

    Kram

Kommentera

